Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Odświeżenie marki narzędziowej na dynamicznie rozwijającym się i zmieniającym rynku. NEO to marka Grupy Topex, wiodącej firmy narzędziowej w Europie Środkowej i Wschodniej z siedzibą w Warszawie. NEO jest marką premium dedykowaną profesjonalistom usług technicznych, czyli bardzo wymagającej...
Odświeżenie marki narzędziowej na dynamicznie rozwijającym się i zmieniającym rynku. NEO to marka Grupy Topex, wiodącej firmy narzędziowej w Europie Środkowej i Wschodniej z siedzibą w Warszawie. NEO jest marką premium dedykowaną profesjonalistom usług technicznych, czyli bardzo wymagającej grupie klientów. Proces odświeżenia marki został przeprowadzony w okresie bardzo dynamicznych zmian na rynku, nie tylko w branży narzędziowej. Duża konkurencja wymogła budowę silniejszej marki. Narzędzia NEO są produkowane przy użyciu zaawansowanych surowców i najnowocześniejszych technologii, aby zapewnić najwyższą trwałość i niezawodność. Wcześniejszy znak i opakowania stosowane przez markę nie oddawały jej wartości. Agencja Dragon Rouge podjęła się stworzenia nowej identyfikacji, która byłaby zarówno odpowiedzią na potrzeby rynkowe jak i odzwierciedleniem wartości marki. Nowa identyfikacja została wzbogacona efektem 3D, który podkreślił najważniejsze walory marki NEO – jakość i precyzję. Odpowiednio dobrany styl zdjęć, dzięki specjalnemu oświetleniu oraz wypolerowanym powierzchniom, przywołuje skojarzenia z zaawansowaną technologią i niezawodnością. Nagrody: Brand Identity 2012 (Grand Prix) Transform Award 2013 (Srebro) Zakres prac w projekcie: - badania i analizy - pozycjonowanie marki - identyfikacja wizualna - digital branding - projektowanie opakowań - system ekspozycji - retail design - POS design