Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Stworzenie języka wizualnego dla dobrze znanej marki na rynku finansowym ING Bank Śląski jest nowoczesną i innowacyjną marką. Jej ambicją jest bycie liderem we wszystkich obszarach związanych z bankowością. Dzięki skutecznej komunikacji chce budować wizerunek godnego zaufania partnera, otwartego...
Stworzenie języka wizualnego dla dobrze znanej marki na rynku finansowym ING Bank Śląski jest nowoczesną i innowacyjną marką. Jej ambicją jest bycie liderem we wszystkich obszarach związanych z bankowością. Dzięki skutecznej komunikacji chce budować wizerunek godnego zaufania partnera, otwartego na oczekiwania swoich klientów. Rozwój kanałów komunikacji, wzrost liczby komunikatów oraz ilości narzędzi marketingowych nie sprzyjały przejrzystej komunikacji, nawet w takim banku jak ING. Dlatego naszym zadaniem było zdefiniowanie na nowo zasad tworzenia spójnego graficznie kodu wizualnego, który mógłby być stosowany w każdej kampanii reklamowej marki. Nowa „rama komunikacji” zbudowana jest w oparciu o TAB, który nawiązuje do znanych z nowych mediów interaktywnych zakładek. Element ten jest bardzo funkcjonalnym miejscem, w którym umieszczane są najważniejsze hasła razem z logo ING Bank Śląski oraz kluczowym przekazem marki czy produktu. Całość layoutu zbudowana jest jak uzupełniające się klocki, które można układać na wiele sposobów. Zakres prac w projekcie: - identyfikacja wizualna - digital branding - POS design - szkolenia