TOTALne przyspieszenie

  • Klient Total
  • Branża Motoryzacja
  • Rok produkcji 2014
  • Produkt oleje silnikowe Total
  • Kategorie B2B, Identyfikacja wizualna, Kampanie interaktywne, Projektowanie graficzne

Celem kampanii było wzmocnienie wizerunku marki wśród handlowców, warsztatów, sklepów specjalistycznych i klientów indywidualnych. W ramach kampanii opracowaliśmy strategię działań i kreację kampanii, opracowaliśmy Key Visuale oraz materiały POS, stworzyliśmy landing pages...

Celem kampanii było wzmocnienie wizerunku marki wśród handlowców, warsztatów, sklepów specjalistycznych i klientów indywidualnych. W ramach kampanii opracowaliśmy strategię działań i kreację kampanii, opracowaliśmy Key Visuale oraz materiały POS, stworzyliśmy landing pages www.kierujsiewygrana.pl, www.wygrajztotal.pl i www.zalogamistrzow.pl. Zorganizowaliśmy także konkurs forograficzny i loterię z nagrodami.