Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Rebranding Inter Cars największego dystrybutora części samochodowych w Europie Środkowo-wschodniej. W 25 rocznicę rozpoczęcia działalności władze Inter Cars postanowiły odświeżyć wizerunek marki. Nowe hasło: "Wysokie standardy. Wysokie obroty." odzwierciedla aktualną narrację marki. Nowy logotyp...
Rebranding Inter Cars największego dystrybutora części samochodowych w Europie Środkowo-wschodniej. W 25 rocznicę rozpoczęcia działalności władze Inter Cars postanowiły odświeżyć wizerunek marki. Nowe hasło: "Wysokie standardy. Wysokie obroty." odzwierciedla aktualną narrację marki. Nowy logotyp symbolizuje dynamiczny rozwój w kolejnym 25-leciu Inter Cars w kraju oraz na arenie międzynarodowej w oparciu o wysokie standardy w obsłudze klienta. Odświeżone logo jest nową interpretacją dotychczasowego znaku firmowego opartego na splecionych literach IC, które tworzą graficzny symbol obrotomierza. Dzięki indywidualnie zaprojektowanej czcionce zmienił się również krój liter użyty w zapisie nazwy. Odświeżony symbol i nazwa tworzą kompozycję blokową, co wzmacnia siłę wizualną marki, eksponuje nową czerwono-grafitową kolorystykę i pomaga wprowadzić porządek w olbrzymiej ilości materiałów drukowanych i elektronicznych produkowanych przez firmę. Docelowo marka będzie wyeksponowana w ponad 350 filiach, które przejdą modernizację zarówno pod kątem standardów wizualnych, jak i standardów obsługi. Zakres prac w projekcie: - badania i analizy - pozycjonowanie marki - identyfikacja wizualna - komunikacja wewnętrzna - retail design - POS design - szkolenia