Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Nowy wizerunek BGK – polskiego banku rozwoju. Bank Gospodarstwa Krajowego to w 100% państwowa, polska instytucja finansowa z tradycjami sięgającymi 1924 roku, obsługująca głównie sektor publiczny i programy rządowe. Rola banku znacząco zmieniła się w połowie 2013 roku, kiedy została ogłoszona...
Nowy wizerunek BGK – polskiego banku rozwoju. Bank Gospodarstwa Krajowego to w 100% państwowa, polska instytucja finansowa z tradycjami sięgającymi 1924 roku, obsługująca głównie sektor publiczny i programy rządowe. Rola banku znacząco zmieniła się w połowie 2013 roku, kiedy została ogłoszona nowa strategia i BGK oficjalnie stał się państwowym bankiem rozwoju. Powstała potrzeba odzwierciedlenia olbrzymiej aktywności banku w jego wizerunku. Zmianie uległ cały język graficzny oraz styl komunikacji marki. Jednak najbardziej widoczna jest zmiana znaku, który jest obecnie prosty i elegancki w formie. Litery BGK w logo nawiązują do stosowanego dotychczas sygnetu, zaś nowe elementy niosą uniwersalny przekaz: mniejszy czerwony kwadrat symbolizuje impuls, dzięki któremu projekty finansowane przez bank mogą nabrać rozpędu; większy, otwarty czworokąt reprezentuje efekt inwestycji. Bankowi będą towarzyszyć teraz czerwone, białe i srebrne akcenty, spektakularne zdjęcia symbolizujące pełne rozmachu inwestycje oraz hasło: „Przyszłość zaczyna się dziś”. Nagrody: Projekt wytypowany do udziału w konkursie Dobry Wzór 2015 Zakres prac w projekcie: - badania i analizy - pozycjonowanie marki - strategia marki - identyfikacja wizualna - strategia komunikacji - architektura marki - komunikacja wewnętrzna