Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Altavia Kamikaze+K2
K2 zaczynała jako firma projektująca serwisy www. Chcąc nie chcąc została agencją interaktywną. Największą. Mamy skalę (ponad 300 osób), doświadczenie (19 lat na rynku) i niegasnącą wiarę w nowe technologie.
To wszystko, wraz z naiwnością...
K2 zaczynała jako firma projektująca serwisy www. Chcąc nie chcąc została agencją interaktywną. Największą. Mamy skalę (ponad 300 osób), doświadczenie (19 lat na rynku) i niegasnącą wiarę w nowe technologie.
To wszystko, wraz z naiwnością ("K2, dla nas to możliwe") pozwala nam mierzyć się z różnorodnymi, ale zawsze ambitnymi projektami. Od budowy nowego serwisu dla największego banku w Polsce (PKO BP), czy stworzenie nowej marki na rynku telekomunikacyjnym ("Nju mobile"), przez przełamanie barier komunikacji w kategorii leków dla Metafen (YouTube zamiast TV), aż po kampanie performance (30 zł za wypełniony formularz), czy działania SEO (x zł za każde słowo kluczowe).
Wierzymy w proste, uczciwe zasady współpracy.
Mamy ambicje, które wykraczają poza zaawansowane i innowacyjne projekty dlatego zbieramy biznesowe doświadczenia budując własne przedsięwzięcia, tj. Audioteka i Oktawave.
Adres
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa
22 448 70 00
Reprezentant:
Michał Ryszkiewicz
Kompetencje
Analityka internetowa UX, Animacja i gry, Aplikacje, Content marketing i reklama natywna, Digital&Mobile, E-commerce / e-services / m-commerce, E-mail marketing, Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Marketing szeptany, Performance marketing i retargeting, Serwisy www, Social media...
Analityka internetowa UX, Animacja i gry, Aplikacje, Content marketing i reklama natywna, Digital&Mobile, E-commerce / e-services / m-commerce, E-mail marketing, Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Marketing szeptany, Performance marketing i retargeting, Serwisy www, Social media marketing, Strategia komunikacji on-line, Zakup mediów
Dbaj o naturę tak, jak natura dba o Ciebie.
Altavia Kamikaze+K2
W ramach kampanii 360° „Dbaj o naturę tak, jak natura dba o Ciebie”, prowad...
Balkon magiczny i praktyczny
Altavia Kamikaze+K2
Głównym wyzwaniem było przeniesienie kompetencji marki eksperta od wnętrz n...
Kuchnia Spotkań IKEA
Altavia Kamikaze+K2
Wyzwaniem było stworzenie unikalnego doświadczenia marki IKEA. Daliśmy pote...
„Dbaj o naturę tak, jak natura dba o Ciebie”
Altavia Kamikaze+K2
W ramach kampanii 360° „Dbaj o naturę, tak jak natura dba o Ciebie” Żywca Z...
Przeżyj to w IMAX!
Altavia Kamikaze+K2
Aby wypromować film "Interstellar" przygotowaliśmy Digital Out Of Home z pr...
Monkeylectric Pro & PGE.
Altavia Kamikaze+K2
W ramach działań dla PGE, prowadzonych pod hasłem: "Prąd jak prąd - tylko t...
Zanim zostaniesz zombie.
Altavia Kamikaze+K2
By wypromować premierę 5. sezonu „The Walking Dead” na antenie telewizji FO...
Smutny Autobus
Altavia Kamikaze+K2
Historia o Smutnym Autobusie, którego nikt nie lubi. Dzieci się go boją. Ni...
Świąteczne Kury
Altavia Kamikaze+K2
Na co dzień tworzymy idee reklamujące rzeczy, postanowiliśmy stworzyć rzecz...
Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?
Altavia Kamikaze+K2
Wysokość zarobków to jeden z najbardziej krępujących tematów w Polsce. Właś...
Konto dla studenta
Altavia Kamikaze+K2
Życie studenckie nie jest tanie, dlatego student żadnej pracy się nie boi. ...
Gratulujemy odważnym
Altavia Kamikaze+K2
W ramach kampanii zrealizowaliśmy spot TV dla Pracuj.pl Tło i wyzwanie ...
Metafen. Można inaczej
Altavia Kamikaze+K2
Jest to jedna z największych kampanii video realizowanych w branży farmaceu...
Drive
Altavia Kamikaze+K2
Wyzwanie Pracując dla PZU przez ponad 4 lata często zastanawialiśmy się ...
Łódź Kreuje
Altavia Kamikaze+K2
Łódź Kreuje "Łódź? Niekoniecznie..." Tło: Łódź to trzecie, co do wiel...
Nowa identyfikacja K2
Altavia Kamikaze+K2
Agencja interaktywna K2 jest największą agencją interaktywną w Polsce. Nowy...
Oswoić ciemność
Altavia Kamikaze+K2
Zadanie Kampania społeczna 1% dla Stowarzyszenia Tęcza, którego celem je...
Mała Scena na Centralnym
Altavia Kamikaze+K2
Strategia A oto Dworzec Centralny w Warszawie. Nie jest ani mały, ani pi...
PZU Uważaj na atrapy
Altavia Kamikaze+K2
Opis Użytkownik może znaleźć na kanale cztery filmy przedstawiające tętn...
MTVNHD Experience the music
Altavia Kamikaze+K2
Wyzwanie Zbudowanie świadomości kanału MTVNHD wśród mężczyzn 25+ na 6 ró...
LG 3D jak się patrzy
Altavia Kamikaze+K2
Jak wprowadzić na rynek nowy typ telewizorów 3D i przełamać popularne mity ...
www.kula.gov.pl
Altavia Kamikaze+K2
Cel - zaznajamianie dzieci (5-9 lat) z dobrami polskiej kultury i historią....
VOLVO XC60
Altavia Kamikaze+K2
Jak wypromować najnowszy model Volvo? Kampanię Volvo XC60 poprowadzono w...
Złanocka
Altavia Kamikaze+K2
Jak sprawić, żeby dorośli nie poszli po dobranocce spać? Wyzwanie Zwi...