Altavia Kamikaze+K2

K2 zaczynała jako firma projektująca serwisy www. Chcąc nie chcąc została agencją interaktywną. Największą. Mamy skalę (ponad 300 osób), doświadczenie (19 lat na rynku) i niegasnącą wiarę w nowe technologie.

To wszystko, wraz z naiwnością...

K2 zaczynała jako firma projektująca serwisy www. Chcąc nie chcąc została agencją interaktywną. Największą. Mamy skalę (ponad 300 osób), doświadczenie (19 lat na rynku) i niegasnącą wiarę w nowe technologie.

To wszystko, wraz z naiwnością ("K2, dla nas to możliwe") pozwala nam mierzyć się z różnorodnymi, ale zawsze ambitnymi projektami. Od budowy nowego serwisu dla największego banku w Polsce (PKO BP), czy stworzenie nowej marki na rynku telekomunikacyjnym ("Nju mobile"), przez przełamanie barier komunikacji w kategorii leków dla Metafen (YouTube zamiast TV), aż po kampanie performance (30 zł za wypełniony formularz), czy działania SEO (x zł za każde słowo kluczowe).
Wierzymy w proste, uczciwe zasady współpracy.

Mamy ambicje, które wykraczają poza zaawansowane i innowacyjne projekty dlatego zbieramy biznesowe doświadczenia budując własne przedsięwzięcia, tj. Audioteka i Oktawave.

Adres

Domaniewska 44A
02-672 Warszawa
22 448 70 00

Reprezentant:
Michał Ryszkiewicz

Kompetencje

Analityka internetowa UX, Animacja i gry, Aplikacje, Content marketing i reklama natywna, Digital&Mobile, E-commerce / e-services / m-commerce, E-mail marketing, Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Marketing szeptany, Performance marketing i retargeting, Serwisy www, Social media...

Analityka internetowa UX, Animacja i gry, Aplikacje, Content marketing i reklama natywna, Digital&Mobile, E-commerce / e-services / m-commerce, E-mail marketing, Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Marketing szeptany, Performance marketing i retargeting, Serwisy www, Social media marketing, Strategia komunikacji on-line, Zakup mediów

Kluczowi klienci

PZU, IKEA, Volkswagen, PKN ORLEN, Heineken, Desperados, PGE, PKO BP, Carrefour Polska, Janssen i L’Oreal.

PZU, IKEA, Volkswagen, PKN ORLEN, Heineken, Desperados, PGE, PKO BP, Carrefour Polska, Janssen i L’Oreal.

Dbaj o naturę tak, jak natura dba o Ciebie.

Altavia Kamikaze+K2

W ramach kampanii 360° „Dbaj o naturę tak, jak natura dba o Ciebie”, prowad...

Balkon magiczny i praktyczny

Altavia Kamikaze+K2

Głównym wyzwaniem było przeniesienie kompetencji marki eksperta od wnętrz n...

IKEA. Made in Poland.

Altavia Kamikaze+K2

Żądamy zniesienia ciszy nocnej

Altavia Kamikaze+K2

Smutny Autobus

Altavia Kamikaze+K2

IKEA METOD - Kuchnia na Twoją miarę

Altavia Kamikaze+K2

Kuchnia Spotkań IKEA

Altavia Kamikaze+K2

Wyzwaniem było stworzenie unikalnego doświadczenia marki IKEA. Daliśmy pote...

„Dbaj o naturę tak, jak natura dba o Ciebie”

Altavia Kamikaze+K2

W ramach kampanii 360° „Dbaj o naturę, tak jak natura dba o Ciebie” Żywca Z...

Przeżyj to w IMAX!

Altavia Kamikaze+K2

Aby wypromować film "Interstellar" przygotowaliśmy Digital Out Of Home z pr...

Monkeylectric Pro & PGE.

Altavia Kamikaze+K2

W ramach działań dla PGE, prowadzonych pod hasłem: "Prąd jak prąd - tylko t...

Zanim zostaniesz zombie.

Altavia Kamikaze+K2

By wypromować premierę 5. sezonu „The Walking Dead” na antenie telewizji FO...

Smutny Autobus

Altavia Kamikaze+K2

Historia o Smutnym Autobusie, którego nikt nie lubi. Dzieci się go boją. Ni...

Świąteczne Kury

Altavia Kamikaze+K2

Na co dzień tworzymy idee reklamujące rzeczy, postanowiliśmy stworzyć rzecz...

Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?

Altavia Kamikaze+K2

Wysokość zarobków to jeden z najbardziej krępujących tematów w Polsce. Właś...

Konto dla studenta

Altavia Kamikaze+K2

Życie studenckie nie jest tanie, dlatego student żadnej pracy się nie boi. ...

Gratulujemy odważnym

Altavia Kamikaze+K2

W ramach kampanii zrealizowaliśmy spot TV dla Pracuj.pl Tło i wyzwanie ...

Metafen. Można inaczej

Altavia Kamikaze+K2

Jest to jedna z największych kampanii video realizowanych w branży farmaceu...

Drive

Altavia Kamikaze+K2

Wyzwanie Pracując dla PZU przez ponad 4 lata często zastanawialiśmy się ...

Łódź Kreuje

Altavia Kamikaze+K2

Łódź Kreuje "Łódź? Niekoniecznie..." Tło: Łódź to trzecie, co do wiel...

Nowa identyfikacja K2

Altavia Kamikaze+K2

Agencja interaktywna K2 jest największą agencją interaktywną w Polsce. Nowy...

Głowy do góry

Altavia Kamikaze+K2

Akcja specjalna na Mistrzostwa Europy w piłce nożnej.

Oswoić ciemność

Altavia Kamikaze+K2

Zadanie Kampania społeczna 1% dla Stowarzyszenia Tęcza, którego celem je...

Mała Scena na Centralnym

Altavia Kamikaze+K2

Strategia A oto Dworzec Centralny w Warszawie. Nie jest ani mały, ani pi...

PZU Uważaj na atrapy

Altavia Kamikaze+K2

Opis Użytkownik może znaleźć na kanale cztery filmy przedstawiające tętn...

MTVNHD Experience the music

Altavia Kamikaze+K2

Wyzwanie Zbudowanie świadomości kanału MTVNHD wśród mężczyzn 25+ na 6 ró...

LG 3D jak się patrzy

Altavia Kamikaze+K2

Jak wprowadzić na rynek nowy typ telewizorów 3D i przełamać popularne mity ...

www.kula.gov.pl

Altavia Kamikaze+K2

Cel - zaznajamianie dzieci (5-9 lat) z dobrami polskiej kultury i historią....

VOLVO XC60

Altavia Kamikaze+K2

Jak wypromować najnowszy model Volvo? Kampanię Volvo XC60 poprowadzono w...

Złanocka

Altavia Kamikaze+K2

Jak sprawić, żeby dorośli nie poszli po dobranocce spać? Wyzwanie Zwi...

Łowy Króla Disco

Altavia Kamikaze+K2

Kampania zintegrowana nowego reality show VIVA - „Łowy Króla Disco”. Nasz b...

Polowanie na singla

Altavia Kamikaze+K2

Produkt "Polowanie na singla" jest polską edycją popularnego Brytyjskieg...